Hairmate w kolejnej odsłonie biznesowej kampanii T-Mobile

Tymoteusz Pięta swoje fryzjerskie doświadczenie budował przez ponad dekadę. Otwierając w 2013 roku swój pierwszy salon, nie spodziewał się, że stanie się jednym z bardziej cenionych stylistów w świecie polskiego show-biznesu. Choć jego firma działa na rynku od niespełna 4 lat, pod swoimi skrzydłami zbudował już ponad 40-osobowy team fryzjerów. Hairmate dziś to sieć czterech salonów, w zarządzaniu którymi ich właściciela wspierają cyfrowe rozwiązania od T-Mobile, takie jak system rezerwacji online. Teraz widzowie mogli zobaczyć go w dużej kampaniiT-Mobile.

 

Tymoteusz swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w Krakowie, do którego przyjechał z rodzinnego Przemyśla. Wkrótce jednak postanowił przeprowadzić się do Londynu, by poza granicami kraju uczyć się fachu. Kolejnym etapem w jego karierze była ponad roczna podróż statkiem rejsowym, na którym pracował z ludźmi z całego świata. W 2013 roku otworzył swój pierwszy salon w Warszawie, który szybko zdobył popularność, przyciągając znane nazwiska zainteresowane współpracą przy sesjach fotograficznych. Dziś firma składa się z czterech zakładów w Warszawie i Krakowie, do których z łatwością można zapisać się poprzez system rezerwacji online. Innym cyfrowym udogodnieniem jest otrzymywanie przez klientów powiadomień o zbliżającym się terminie wizyty.

 

– Kiedy Hairmate zaczął zyskiwać coraz większą liczbę klientów, naszym pierwszym wyzwaniem stało się zorganizowanie jak najsprawniejszego systemu rezerwacji. Chcieliśmy wyjść im naprzeciw i jak najbardziej ułatwić umawianie wizyt. Stało się to możliwe dzięki cyfrowym rozwiązaniom, m.in. narzędziom  zapisów online czy automatycznych powiadomień o zbliżającym się terminie. W ten sposób udało nam się przekonać do siebie jeszcze większą rzeszę klientów i zbudować wizerunek nowoczesnego salonu dbającego o ich czas i wygodę. Najnowsze rozwiązania związane z telekomunikacją, które daje nam
T-Mobile, znacznie podniosły komfort obsługi –
tłumaczy Tymoteusz Pięta, właściciel sieci salonów Hairmate.

 

Kolejnym krokiem, który pomógł firmie osiągnąć jeszcze większy sukces, było pojawienie się marki w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i Facebooku. Za pomocą tych kanałów salon na bieżąco pokazuje swoje fryzjerskie realizacje, zachęcając do wizyt kolejne osoby. Dzięki social mediom Hairmate zdobył jeszcze większy rozgłos, stając się jednym z popularniejszych miejsc, także w świecie gwiazd. Następnym etapem był udział w dużej kampanii reklamowej, promującej rozwiązania cyfrowe w małych i średnich firmach.

 

Postępująca cyfryzacja małych i średnich przedsiębiorstw

Spot T-Mobile, w którym wystąpił Tymoteusz, pokazuje prawdziwych klientów operatora, wykorzystujących z powodzeniem narzędzia cyfrowe i telekomunikacyjne w codziennej pracy. Łącznie wystąpiło w nim pięciu przedsiębiorców, działających w różnych branżach, od kwiaciarni po architekturę krajobrazu. Wśród nich znaleźli się m.in. Michał Spodymek, który w ramach biura Goeste Nieruchomości pokazuje klientom mieszkania i domy w kanałach społecznościowych, oraz Zofia Gaińska, założycielka przychodni Animal Center. Kampania towarzyszy najnowszej ofercie T-Mobile MagentaBIZNES, proponującej małym i średnim firmom cyfrowe usługi dodatkowe, takie jak zdalny serwis IT czy aplikacje do samodzielnej obsługi księgowości. To krok w stronę sektora MSP, dla którego technologiczna ewolucja stanowi największe wyzwanie.

 

Nieustanny rozwój biznesu

Specjaliści salonu Hairmate, oprócz obsługi kilkunastu tysięcy klientów, pracowali także przy produkcji modowych okładek dla największych polskich magazynów. Firma ma w swoim portfolio również liczne pokazy mody oraz programy telewizyjne. Tymoteusz przyznaje, że powodem sukcesu Hairmate – oprócz profesjonalizmu, doświadczenia i designu salonów – jest poziom obsługi klientów, którzy zawsze chętnie ponownie korzystają z ich usług.